4 Ocak 2009 Pazar

Gençlik Karavanı 30.Aralık.2008 günü Türk Ulusal Ajansı'nı Ziyaret Etti...

HABERİNİZ OLSUN!...



Gençlik Karavanı en son Bilgilendirme Toplantısını, DPT ABEGPM Başkanlığı'nın daveti, Gençlik Karavanı çok ani gelişen çağrısı ve Sayın Dr. Halis Yeşil'in katkılarıyla Türk Ulusal Ajansı'nda 30.Aralık.2008 günü gerçekleştirdi.


Yılın son toplantısı olmuş olan bu etkinliğe ağırlıklı olarak aşağıdaki kuruluşlardan katılımcılar gelmişlerdir.
Ankara Gazi Mesleki Eğitim Merkezi
Ankara Ahi Evran Mesleki Eğitim Merkezi
Ankara Ostim Mesleki Eğitim Merkezi
Ankara GölbaşıMesleki Eğitim Merkezi
Ankara Erkunt Mesleki Eğitim Merkezi
Dikmen Anadolu Kız Meslek Lisesi
Yaklaşık 100 kişinin hazır bulunduğu toplantı sırasında, açılış Gençlik Karavanı videosunun gösteriminin ardından Gençlik karavanı Proje Koordinatörü Sayın Murat Dadaylı ile Gençlik Karavanı Koordinasyon Kurulu Üyesi Sayın Mahperi Uluyol kısa bilgiler vermiş ve sonrasında, Ulusla Ajans Gençlik 3-4-5 Program Koordinatörü Sayın Alper Akyüz AB Gençlik Programı hakkında katılımcıları bilgilendirmişleridir.
*********************

Gençlik Programı Genel Koordinatörü Sayın Sefa Yahşi özel olarak Gençlik Karavanı'na teşekkür etmişlerdir. Mutluyuz, Gururluyuz...

Gençlik İçin yapılacak tüm çalışmaların: Hayırlara Vesile Olmasını Temenni Ediyoruz.
Gençlere Yeni Ufuklar Açmasını ve Dünya Milletler Arenasında Ülkemizin En Üstlerde Yerini Almasına Katkıda Bulunmasını Diliyoruz.
Çağdaş Uygarlık Düzeyini ulaşmada, Fikri, Vicdanı ve İrfanı hür gençlerin Geleceğimizi Bugün yapacaklarına inancımız tamdır.


--
www.genclikkaravani.eu
Gençlik Karavanı Türkiye&Avrupa Yollarında
Youth Caravan on the Road To Europe&Turkey

Hiç yorum yok: