25 Mayıs 2009 Pazartesi

2. Ataşehir Eğitim Eğitim Festivali Gençlik Karavanı ile Coştu

Gençlik Karavanı yoluna durmadan devam ediyor ve 2. Ataşehir Eğitim Eğitim Festivalinde... http://www.vizyonreklamevi.com/egitimfestivali/?page_id=340
Ataşehir Eğitim Dergisi’nin her sene Mayıs ayında düzenlemiş olduğu Eğitim Festivalinin ikincisini geride bırakıldı. Ataşehir’lilerin severek ziyaret ettiği bu festivalde eğitim adına önde gelen tüm kurumlardan hem bilgi alma şansına sahip oldular hem de çocuklarının oynayıp eğleneceği çeşitli oyun parkurları ile çok keyifli zamanlar geçirdiler… Vizyon Reklam Evi desteği ile tanıtımlara ve yoluna devam eden Gençlik Karavanı; Gençlik Karavanı ruhuna yatkın etkin ve hızlı geri bildirimi ile çalışmalara yardımcı olan Vizyon Reklam Evi, Ataşehir Eğitim ve Gelişim Akademisine teşekkür eder.


Gençlik Karavanı
www.genclikkaravani.eu

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ataşehir adına güzel bir çalışma tebrik ederim. Bir Ataşehir'li olarak bu çalışmalar gerçekten bana haz vermekte. Teşekkürler.