15 Şubat 2009 Pazar

Gençlik Karavanı Isparta Eğitim Fuarı Katılıyor

Merhabalar herkese Gençlik Karavanı Projesi olarak 25-28 Şubat 2009 tarihlerinde gerçekleşecek olan ISPARTA Eğitim Fuarında olacağız Fuar boyunca karavanımızla standımızla ve fotoğraf sergimizle beraber bir dizi etkinliklerde bulunacağız ve Isparta da da lise ve üniversite ziyaretlerimiz gerçekleşecek görüşmek üzere..


ISPARTA EĞİTİM FUARI 2009
25 ŞUBAT - 28 ŞUBAT 2009
ISPARTA SÜLEYMAN DEMİREL KONGRE MERKEZİ

Yut içi ve yurt dışından saygın eğitim kurumları ile her yaştan öğrenci ve tüm eğitimcileri bir araya getirecek olan ve ilk kez Isparta ve çevre ilerini de kapsayacak Isparta Eğitim Fuarı 2009 ile amacımız , doğru kaliteli eğitimi bulmaya çalışan öğrenci ve velilerine ,yurt içi ve yurt dışındaki bir çok eğitim olanaklarını inceleme geleceklerine ışık tutma imkanı sunmaktır.

Isparta Eğitim Fuarı 2009 da Isparta Milli Eğitim Müdürlüğü , Süleyman Demirel Üniversitesi,Isparta Ticaret ve Sanayi Odası ve Eğitim Yayıncıları Derneği destekleri ile düzenlenmektedir. Fuarımız Isparta,Antalya, Burdur ve Afyon illerini kapsamaktadır.

Elde ettiğimiz istatistiki bilgilere göre ,Nüfusu 430.000 civarı olan Isparta ilinde geçen yıl itibariyle ÖSS sınavına 4.829 ,OKS Sınavına 4700 öğrenci girmiş Süleyman Demirel üniversitesinde okuyan öğrenci sayısı 36.000dir.Nüfusunun %25 i gençlerden oluşmakta.Burdur İlinde ise 255.000 olan nüfusunun 3700 ‘ü ilk öğretim okulundan 9700 ‘ü orta öğretimde eğitimine devam etmektedir.Görüldüğü üzere Isparta ve çevresi genç nüfusuyla önemli bir dinamik oluşturmaktadır.

Fuarın amacı, Eğitim kurumlarının, yapacakları etkinliklerle kendilerini hedef kitlelerine tanıtması hedef kitlelerin de gelecek ve gelişimlerini seçecekleri ,eğitim kurumlarının detaylarını inceleme imkanını yakalayacakları bir platform oluşturmak.Geleceğe umut ve heyecanla bakan halkımızın,eğitim konusundaki arayışlarına cevap niteliği taşımaktadır.Öğrencilerin okul ve meslek seçiminde araştırma yapmalarını kolaylaştıracak olan ISPARTA EĞİTİM 2009 FUARI Eğitim hizmeti veren kurumların kendilerini detaylı tanıtmasına,eğitim teknolojilerini sergilemesi ,çocuklarımızın ve gençlerimizin okul öncesi ve okul zamanlarında izleyecekleri hedeflere ulaşmalarında yol haritası özelliği taşımaktadır.

Bu amaçla 25 ŞUBAT- 28 ŞUBAT 2009 Tarihleri arasında,Süleyman Demirel Kongre ve Fuar Merkezinde, Isparta Eğitim Fuarı 2009 da Çağdaş eğitim anlayışlarını aktarmak ve pazardaki mevcudiyetlerini göstermek ve alternatif eğitim olanaklarını sunmak için,
Anaokulları, İlköğretim Kurumları, Üniversiteler,Yurt Dışı Eğitim Kurumları,OKS, ÖSS’ye Hazırlık Kurumları,Özel Okullar, Yabancı Dil Merkezleri,Mesleki Eğitim Kurumları,Etüt Merkezleri,Kişisel Gelişim ve Hobi Merkezleri,Eğitim Desteği Kurumları, Yurtlar,Vakıflar,Bankalar,Eğitim Araç ve Gereçleri Merkezleri , Yayın Evleri ve Eğitime dair her şey Bu Fuar da bir araya gelecek.

Hiç yorum yok: