28 Şubat 2009 Cumartesi

Eskişehir Eğitim Tanıtım Günleri Basın Bülteni

Bu yıl 5.cisini gerçekleştirilen ve bir çok eğitim kurumunu Eskişehir’e davet eden Eğitim Tanıtım Günleri 03 Mart Salı günü saat 12.00 da Gar Çok Amaçlı Salonlarında iyi bir katılımcı profili ile Eskişehir halkına kapılarını açıyor.
Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü,Anadolu Üniversitesi,Eskişehir OsmanGazi Üniversitesi ve Gazi Üniversitesinin kurumsal olarak destekleriyle
Image Organizasyon tarafından gerçekleştirilen Eğitim Tanıtım Günleri yeniden
Öğrencilerle buluşmak için hazırlanıyor.
Öğrencilerin ve Üniversite adaylarının kendilerine en uygun dershane ve üniversite seçeneklerini aynı ortamda sunacak olan organizasyonda seminer ve sunumlarlada öğrenciler bilgilendirileceklerdir. Ayrıca arzu eden eğitim kurumlarına öğrencilerin gruplar halinde katılımını arttırmak için ücretsiz servisler düzenlenecektir.
Bu yıl ilk defa Eskişehir’e gelecek olan ve gittiği her il ve ilçede büyük ilgi toplayan genç gönüllülerden oluşan Devlet Planlama Teşkilatı, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Türk Ulusal Ajansı tarafından desteklenen ve S&G Gençlik Grubu tarafından projelendirilen Sen Orada Gençlik Burada S&G isimli Gençlik karavanı ve beraberinde getirdiği Anna Lindh Vakfı tarafından desteklenen Komşuluk için Fotoğraf sergiside 03-05 Mart 2009 tarihleri arasında Eskişehir Eğitim Tanıtım Günlerinde sergilenecektir.



IMAGE ORGANİZASYON
Önder DİLMEN

Hiç yorum yok: