2 Haziran 2009 Salı

23- 24 Mayıs 2009 Tarihlerinde Ataşehir 2.Eğitim Festivali Düzenlendi

Ataşehir Eğitim Dergisi’nin her sene Mayıs ayında düzenlemiş olduğu Eğitim Festivalinin ikincisini geride bıraktık. Ataşehir’lilerin severek ziyaret ettiği bu festivalde eğitim adına önde gelen tüm kurumlardan hem bilgi alma şansına sahip oldular hem de çocuklarının oynayıp eğleneceği çeşitli oyun parkurları ile çok keyifli zamanlar geçirdiler…
Sibel Mirkelam konseri ile birbirinden keyifli şarkıları hep bir ağızından söyledik kimi zaman duygulandık kimi zaman dans ettik.
Festivalin en keyifli yolcuları hiç şüphesiz ki “GENÇLİK KARAVANI”oldu…

detaylar için:

http://www.vizyonreklamevi.com/egitimfestivali/


Gençlik Karavanı Ataşehir Eğitim Festivalinde olmaktan çok büyük bir memnuniyet duymuştur.
Ataşehir Eğitim ile Gençlik Karavanı "gençlerin eğitim" alanında Türkiye ve Avrupa yollarında pekçok kez daha buluşmaya devam edecektir.
Gençlik Karavanı Türk ve Yabancı gönüllüleri Festivalin Düzenlenmesinde emeği Geçenler ve Katılımcılara İyilikler Diler.

--
www.genclikkaravani.eu
Gençlik Karavanı Türkiye&Avrupa Yollarında
Youth Caravan on the Road To Europe&Turkey
(Youth Caravan at TRT2) http://www.trt.net.tr/Galeri/PodCastGaleri.aspx?GaleriResimKodu=859b9e5d-fd26-4eb3-a425-4c3c79c2bc24&KategoriKodu=f0182c90-a2b4-4c37-8bb1-22eef7f06c2d&dil=tr (09.04.2009)

Hiç yorum yok: